pondělí 14. ledna 2013

Instagram thing



Caprisone-Závislost/ Anička píše/ Nuda v Chemii/ Naše ručičky
Máme zelený ksichty/ Nová košile/ Česání/ Kakajíčko:))

Focení/ Kočička a sníh/ Ten nejlepší pes/ Pretty
B+A


45 komentářů:

  1. pěkné fotky :D...už jsem se stala tvým prav. čtenářem..budeš také ty mým?
    http://brunettegirldiary.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Téda děkuji za vyčerpávají komentář!! Moc si toho vážíme a určitě se mrknem

      Vymazat
  3. Super fotky :))
    Nechcete být mými čtenáři?:))

    http://cup-of-hot-tea.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Dostala som chuť na Capri Sone ! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Cute instagram pics!!

    Following you now on GFC! hope you can do the same!
    http://beatricemalveda.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Super fotky a pěkný blog, jsem tvá nová pravidelná čtenářka! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Jinak to je tvůj pes? Pěknej :)

    www.duty-live.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, moc ráda bych Tě pozvala na svůj nový blog, který je věnován fotografování. Na blogu rozjíždím projekt 365... a nyní jsem zveřejnila i úplně mojí první proměnu (vlasy, kosmetika). Budu moc ráda, když se Ti u mě na blogu bude líbit a staneš se mým pravidelným čtenářem!:) Přeji hezký den, JK :)

    OdpovědětVymazat
  9. Díky za pozvání určitě se mrknu;))

    OdpovědětVymazat
  10. Love your nail varnish!
    love poppy x
    http://in-the-shade.blogspot.fr/

    OdpovědětVymazat
  11. Wowo instagramky tie mam rada!!

    OdpovědětVymazat
  12. krásné fotky zvu Tě ke mně na giveaway http://beautifulprettygirls.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Instagram fotky jsou vždy nej!!
    Hezké :)

    littleann5.blogspot.cz :)

    Budu ráda, když mě navštívíš a pokud se ti bude můj blog líbit, můžeme se navzájem sledovat:)

    OdpovědětVymazat
  14. suer :) miluji fotky na instagramu :)

    OdpovědětVymazat
  15. skvelé fotky:) takéto instagram príspevky milujem!

    OdpovědětVymazat
  16. Tam sme sa zeznámili teda no :D krásne ty fotky :)

    OdpovědětVymazat
  17. Týjo když si vzpomenu když jsem měla naposled Capri-Sonne začíná se mi stýskat:-)

    OdpovědětVymazat
  18. dzusik najviac na svete!!!!!! :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat