čtvrtek 10. ledna 2013

Fishtale

Ahoj:)) Omlouváme za delší nepřítomnost ale začala škola a my toho máme fakt hodně!! Ale polepšíme se. V jednom postu tohoto blogu byla fotka rybího copu a Vám se moc líbila a tak nás napadlo že by jsme Vám mohli poradit jak takový Fishtale upléct:


Budeme potřebovat: Hřeben, sponky, gumičky








Rozdělte vlasy na dvě poloviny:
     

Potom si vemzměte z konce pravé poloviny malý pramínek vlasů a vložte do prostřed. To stejné opakujte na druhé straně
Stejně jako před tím opakujte: z pravé do prostřed, z levé do prostřed. 

Pořádně utahujte aby cop hezky držel

Postup opakujeme až do konce a pak zagumičkujeme:)
Tak co líbí??

Model: Barčina sestra a její stůl:))) 
B+A
                            

12 komentářů:

  1. je krásný, já jsem na tohle nešikovná

    OdpovědětVymazat
  2. It's the first time I can understand how it's done! Thank you.

    OdpovědětVymazat
  3. i love fishtails :))) not easy tho.

    OdpovědětVymazat
  4. Já ho dokážu udělat někomu jinému, ale sama sobě.. to ne :(

    OdpovědětVymazat
  5. Já si to taky myslela ale pak jsem, si ho udělala na stanu a vypadalo to celkem fajn

    OdpovědětVymazat
  6. úžasný ;) už dávno mě zajímalo, jak se takový cop dělá :) děkuju moc :) určitě zkusím :) Jinak moc hezký blog ;)

    OdpovědětVymazat