pondělí 1. dubna 2013

Spring, we need you!!!

Ahojky;) jak se vede?? No my nic moc;( Podle data v kalendáři už má být oficiálně jaro!!! Ale pravda je taková že u nás včera padal zase sníh:( takže nás napadlo co to jaro tak trošku postrčit aspoň pomocí nějakých fotek:

1.Slečně "Jaro" se asi nechce z postele
2.Miluju rozkvetlé stromy!!
3.I tomuhle ňuňíkovi je v zimě zima!
4.Strašně se mi líbí tyhle nehty;P







52 komentářů:

  1. u nás dnes vykuklo slniečko,sneh sa topí,a tak je už konečne lepšie :))
    inak pekné fotky:)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už aby to teplo bylo!! Ale jinak děkujeme moc;)

      Vymazat
  2. jo já už chci taky jaro!!! ten pohled z okna mě dost ubíjí! jinak ty nehty jsou úžasný ))

    OdpovědětVymazat
  3. U nás je normálně zima, nasněžilo snad metr sněhu:/ je to hnus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt no to věřím že je to hnus!!

      Vymazat
  4. Nadpis článku to vážně vystihuje!! Já to jaro už chci, protože jsem si nakoupila strašně moc jarního oblečení a jak je asi mám nosit ve sněhu?! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu;D já už fakt potřebuju!!

      Vymazat
  5. krásné fotky! :) v Praze bylo dnes celkem normálně, ale u příbuzných na Moravě jsou sněhové závěje :/ Dávám like na gfc (petra lorietta), já na blogu gfc nemám, ale můžeš mi dát like na facebooku, moc to pro mě znamená ;) Předem děkuji! Měj se hezky!

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za milý komentář!!!! Určitě se budu pokoušet sledovat i blog;)

      Vymazat
  6. Krásne obrázky :) Rozkvitnuté stromy milujem aj ja :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujem;) já ty stromy zbožňuju ty jejich květy a vůně úplně boži!!

      Vymazat
  7. Já se taky těším na rozkvetlé stromy! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Néé ty fotky néé mě je pak hrozně smutno po sluníčku :D já byla dneska třeba stavět sněhuláka, když už je ten sníh teda :D :/

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiň:D aspoň hledání to nějak využila;)

      Vymazat
  9. Dokonce co si pamatuju je větší zima než na Štědrý den! :D Pamatuji si to, protože jsem byla venčit psa s panem Božským a on byl jen v mikině :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak říkám veselé Vánoce teda Velikonoce:P

      Vymazat
  10. Já už chci taky! Poslední dvě fotky jsou nej :)

    OdpovědětVymazat
  11. to je :D mi povídej jaro an dvě věci, kde je ta krása když všechno kvete? pche v prde..

    OdpovědětVymazat
  12. Kdo by nechtěla jaro :D Jediná nevýhoda jara je ty strašný alergie na každou kytku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My alergii naštěstí nemáme;) Ale kdo ano tak mu to nezávidím

      Vymazat
  13. Odpovědi
    1. Jé děkuju!! Já mám srnečky hrozně ráda!!

      Vymazat
  14. rozkvitnuté ružové stromy a aha, živý bambi.^^

    OdpovědětVymazat
  15. Beautiful pics! Adorable deer :)

    www.timolove.com

    OdpovědětVymazat
  16. krásný obrázky!!<3
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Děkujeme moc moc za krásné komentáře!! Jste skvělí!!❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  18. beautiful photos! mind to check out my blog? maybe we can follow each other :)

    www.thebeautyyoffashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. krásný článek miluju jaro a furt nikde :(

    OdpovědětVymazat
  20. jeeee! koloušci jsou nádherní

    OdpovědětVymazat
  21. Ach jaj,tieto fotky mi len pripomenuli ako strašne túžim po jari :/

    OdpovědětVymazat
  22. Nádherné fotky!! Já už taky strašně chci jaro! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Jééjo tá srnka je roztomilá a jar fakt už áno nenávidím nosiť furt hrubý kabát!! :(

    OdpovědětVymazat
  24. jé takovou fotku jaka je ta prvni bych chtěla :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc všem za moc milé komentáře!!!

      Vymazat
  25. To je moc krásný článeček, ta srnečka :)

    Jestli budeš mít chviličku čas, prosím koukni se na můj test
    http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/test.html předem děkuji za odpovědi ♥

    OdpovědětVymazat
  26. super fotky! http://livelifebysara.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  27. baby máte super blog :) páči sa mi a určite vás budem sledovať :D .. ste fakt super a tie nechty sú teda pekné len keby mi ich niekto spravil :D :) ináč super blog :) pozývam aj na svoj blog keby máte zájujem ešte s ním len začínam ale ajtak :) http://notwaitlonger.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  28. tie nechty sú úžasné. škoda, že nemám na niečo také nervy:D
    Práve u mňa prebieha aj giveaway, budem rada keď sa zapojíš:)

    OdpovědětVymazat